Tuesday, October 20, 2009

BUAT SEMUA GURU-GURU j-QAF / GURU PENDIDIKAN ISLAM SELURUH MALAYSIA

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh.

Syarikat Media Tilmiz Enterprise diwujudkan untuk membantu guru-guru j-QAF / Guru Pendidikan Islam di seluruh Malaysia dengan menyediakan Bahan Bantu Mengajar j-QAF / Pendidikan Islam mengikut silibus j-QAF KPM terkini yang berkualiti, cantik, besar dan tahan lama.


Syarikat kami mengalu-alukan tempahan daripada kalian di mana sahaja kalian berada. Kami sangat-sangat berbesar hati sekiranya kalian dapat menyebarluaskan info-info Islam dan Bahasa Arab di persekitaran sekolah kalian.

Syarikat kami merekacipta dan mencetak BBM khusus untuk kegunaan guru-guru j-QAF / Guru Pendidikan Islam dan sangat berharap kita dapat bekerjasama menghasilkan BBM j-QAF untuk kemudahan semua guru-guru di Malaysia. Kami juga menantikan kiriman email daripada kalian, menantikan bahan-bahan untuk penghasilan BBM Bahasa Arab. Jika bahan kalian kami terbitkan, kami menawarkan potongan harga istimewa kepada kalian.

Semoga usaha kami yang sedikit ini memberi manfaat kepada semua guru-guru j-QAF / Pendidikan Islam di Malaysia. Jazakallahu khairan kathiran.

Email kepada kami : wma7476@yahoo.com

No comments: